onsdag 17 mars 2010

Vår Blommor!!

Ja här har jag fixat o donat! Nu är mitt rum vitt, så nu står köket
på tur,men de blir inte vitt på väggarna för allt annat är ju vitt.
Tulpaner Narcisser hyacinter och pärlhyacinter och en hortensia!
Min hortensia lever fortfarande men oj vad den dricker,brukar inte ha så tur med dom inomhus,men utomhus hade jag enorma förra sommaren!!




















Ha en fortsatt bra vecka! nu ska jag tända en brasa och krypa ner i min favorit fåtölj med vakre hem!!
Anne-Marie





3 kommentarer:

  1. Men det låter väl härligt!!Underbara blombilder!!
    Ha det gott i fåtöljen!!
    Kram/Anne-Lie

    SvaraRadera
  2. Hej,
    Jag "kör" nattpasset när gubben jobbar - då blir jag hyperaktiv! Målar, bläddrar i tidningar, bloggar mm

    Diggar din lilla burk i nät, läcker
    Ha det gott, kram Monica

    SvaraRadera
  3. Åhhh så fint du har det..
    Finns det något bättre än att kura ner med en bra tidning..det är lycka det..
    Kraaam Anette

    SvaraRadera