söndag 24 januari 2010

Luleå resa

På lördag eftermiddag efter jobbet blev de en snabb resa till Luleå måste ju bara
ha ett fint insyns skydd från Jeannearc Living! Upptäckte ju att de ej fanns mer i deras sortiment,har ju länge tänkt att jag skulle köpa ett,så nu blev de full fart till Inneting som jag visste hade de hemma. Så nu står de i mitt fönster! Blev så bra! Blev även lite inköp till min syster som är lika tokig som mig! http://betongkrukan.blogspot.com/
De blev även en blus och lite annat




20 tulpaner




Anne-Marie



3 kommentarer:

  1. Kul att du hittade till mig. Trädgårdstokar gillar jag.
    Annika

    SvaraRadera
  2. Hej,
    blev jättesnyggt!

    Jag har fått lite fart på gubben just nu... så det går framåt med ett av alla projekt...blir så fint!
    Vi hörs, kram Monica

    SvaraRadera
  3. Ohhh vad fint...himmel vad mycket fina saker du har !!
    Ha det gott
    Kraaam Anette

    SvaraRadera