söndag 3 januari 2010

vinter!


Anne-Marie

5 kommentarer:

  1. Där var det en som gillar snö. Snö är ok, bara det inte är för kallt. Läste att det kommer lite mildare väder på onsdag, gott.
    Ha en bra dag
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Hej syster,
    vilken vacker bild du har tagit på uterummet... men jag vill att du fixar lite sommar eller åtminstone en vacker vårsol...innan vi kommer uppåt!!

    Kram, Monica

    SvaraRadera
  3. Haha Jodu, jag föredrar nog Matte! ;) Den snyggingen...
    Vilken lurv är det på bilden? Jag ser inte för all snö:)

    Vi höres!
    Kramar!

    SvaraRadera
  4. Hej Annmarie, tack för dina rara ord hos mig, jag blir såå glad . Ja nu ska vi snart lägga på ett kol med boken, vi har ett gidiget jobb framför oss men oj så roligt oxå. Hoppas att ditt år blir underbart och kramar i massor/Ingela.

    SvaraRadera
  5. hej igen, nu förstår jag vad du menar, trögtänkt som jag är hihi. Jag tyckte väl att jag kände igen din otroligt fina veranda, så kul, du är duktig på att fota. Kram igen/Ingela.

    SvaraRadera